Buitenschoolse opvang ‘t Swaentje

Tinteltuin biedt buitenschoolse opvang aan voor kinderen van 4 tot 13 jaar. Vanuit Komeet locatie Braillestraat worden de kinderen naar BSO ’t Swaentje gebracht waar zij na schooltijd, op studiedagen en in de schoolvakanties heerlijk kunnen spelen.

Veiligheid en uitdaging = groei!

Kinderdagverblijf en buitenschoolse opvang ’t Swaentje zitten in een oud schoolgebouw. En onze kinderen komen van allerlei scholen uit de buurt, lopend, fietsend of met de bus. Een gezellige mengelmoes en toch heel vertrouwd. We kennen ze dan ook al jaren! Wat wil je ook, als ze als baby binnen komen op het KDV en als 11-jarige pas weer weg gaan uit de BSO. Dan hebben we inmiddels leren lezen en schrijven met elkaar, letterlijk en figuurlijk.
Daarnaast hebben we een hecht team. Veel medewerkers werken hier al heel lang. Ook nieuwe medewerkers worden snel opgenomen in het team. Heel fijn en vertrouwd.
Meer weten over Buitenschoolse opvang ’t Swaentje?
Meer weten over Kinderdagverblijf t Swaentje?