Peuterspelen

Tinteltuin biedt Peuterspelen aan voor kinderen van 2 tot 4 jaar. Peuterspelen ’t Swaentje  is een plek waar peuters spelenderwijs worden voorbereid op de ‘grote’ basisschool

Samen spelen, samen delen

Onze peuters leren samen spelen, samen delen met nieuwe vriendjes en vriendinnetjes. Er is aandacht voor motoriek, sociale vaardigheden en een uitgebreid taalaanbod. Peuterspelen werkt met het voor-en vroegschoolse programma Peuterplein waarin peuters kennismaken met de Nederlandse taal door middel van uitdagende thema’s.

Wilt u meer weten over Peuterspelen ’t Swaentje? Of direct inschrijven ?

Mijn naam is Dagmar en ik werk vanaf januari 2019 bij TintelTuin.
Zelf heb ik twee dochters, twee katten en een man en ben ik geboren en getogen in Krommenie.
Het mooie aan het werken met kinderen vind ik dat de wereld hun speeltuin is en ik speel graag mee! Tijdens dat spelen vind ik het ontzettend leuk om de kinderen te zien groeien.
De meeste kinderen wennen snel aan mij en weten me te vinden om samen bijvoorbeeld een boekje te lezen, te bouwen, te knutselen en ga zo maar door. Ik krijg vaak te horen dat ik lief ben, wat ik dan weer heel lief vind.

Ik ben Melissa Swart.
Ik ben getrouwd met Xander, mama van Lux en bonusmama van Naomi en Kyano. Al 8 jaar werk ik voor Tinteltuin. Het werken met kinderen vind ik leuk omdat ze zo lekker enthousiast zijn en daar word ik ook enthousiast van! De kinderen zien mij als een vrolijke, enthousiaste en lieve pedagogisch medewerker.
Ik  werk met heel veel plezier op BSO de Komeet. In 2020 heb ik mijn VVE diploma behaald en mag ik ook gezellig op de peuterspeelzaal werken.
Vooral de combinatie peuterspeelzaal en BSO vind ik nu erg leuk.

Hallo allemaal, Mijn naam is Aicha en ik ben moeder van inmiddels twee volwassen kinderen en oma van één kleinkind. Werken met kinderen is mijn grote passie. Ik vind het belangrijk dat kinderen zich in een veilige omgeving en op eigen tempo spelenderwijs kunnen ontwikkelen. In mijn vrije tijd doe ik vaak leuke dingen met mijn kleindochter. Veder hou ik zelf van koken en bakken, en leuke dingen doen met mijn familie.
Ik kijk er naar uit om jullie kinderen te ontmoeten en samen leuke dagen te beleven.