Voor- en naschoolse opvang

Kinderopvang voor- en naschools, tijdens studiedagen & vakanties

Buitenschoolse opvang De Komeet

Buitenschoolse opvang De Komeet biedt op opvang aan kinderen van 4 -13 jaar. Samen met de school delen wij de speellokalen. Deze ruime lokalen zijn speciaal ingericht voor opvang en onderwijs en zien er fris en gezellig uit. Op de groep voor jongere kinderen zijn verschillende speelhoeken gecreëerd, zoals een lees-, bouw- en een huishoek. De groep voor oudere schoolkinderen beschikt over een chill- en computerhoek, een knutseltafel, een Wii en een multifunctionele funtafel. Daarnaast maakt de BSO gebruik van de speelzaal in de onderbouw, de gymzaal van Het Altra College en het geheel vernieuwde buitenspeelplein met buitengewoon veel sport en spel faciliteiten.

Het speerpunt op buitenschoolse opvang De Komeet is het uitgebreide en uitdagende activiteitenaanbod. Het enthousiaste team biedt dagelijks activiteiten voor jongens en meisjes afgestemd op de leeftijd van de kinderen. Er zijn regelmatig speciale workshops zoals fotografie, dans, graffiti, hair & beauty of natuurworkshops met echte dieren. Ook gaan we regelmatig op uitstapje. Sport en spel is een dagelijks onderdeel in ons programma. Er is veel aandacht voor sociale vaardigheden : kinderen mogen bij ons echt hunzelf zijn.

Voorschoolse opvang
Maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag 07.00 – 08.30 uur

Woensdag op ’t Swaentje 07.00 – 08.30 uur

Naschoolse opvang
Maandag, dinsdag, donderdag 14.45 – 18.30 uur

Woensdag en vrijdag op ’t Swaentje 12.00 – 18.30 uur

Studiedagen
Op studiedagen die vooraf bekend zijn bieden BSO De Komeet & BSO ’t Swaentje opvang van 08.15 uur tot 18.30 uur

Vakantieopvang
Tijdens schoolvakantie worden de kinderen opgevangen op ’t Swaentje. Medewerkers van BSO De Komeet werken dan op ’t Swaentje.

Locatiemanager
Anouk Aafjes