Aanmelden en inschrijven

Openbare basisschool De Komeet is een school waar betekenisvol onderwijs wordt gegeven. Een school waarin de brede ontwikkeling van elk kind centraal staat.

Aanmelden  en inschrijven nieuwe leerling

Kennismaken met de school

Bent u op zoek naar een school voor uw kind? Op deze website en in de schoolgids leest u meer over ons.
Als u geïnteresseerd bent vragen wij u een afspraak te maken met:
Eveline de Vries (adjunct directeur)
In een persoonlijk gesprek kunt u nader kennismaken met de Komeet, wordt u rondgeleid en ontvangt u een inschrijfformulier.

Wij adviseren u om uw kind vanaf twee jaar in te schrijven.
Als uw kind al een andere basisschool bezoekt en u wilt uw kind bij ons inschrijven dan nodigen wij u altijd uit voor een gesprek.

We bekijken dan met elkaar of de overstap naar onze school voor uw kind de beste keuze is. We gaan hierbij in alle gevallen in contact met de school van herkomst.

Bent u er nog niet helemaal uit welke school het beste past bij uw kind? Bezoek dan de website www.scholenopdekaart.nl. Hier kunt u verschillende basisscholen met elkaar vergelijken.

De inschrijving

Een inschrijfformulier krijgt u na een kennismakingsgesprek op de school. Het ingevulde formulier levert u persoonlijk in bij Eveline de Vries, u moet dan namelijk ook een identiteitsbewijs tonen.

De inschrijving is definitief nadat u hiervan een bericht van de school heeft gekregen. Op uw verzoek kunnen wij ook alvast een inschrijfformulier toesturen. Deze kunt u bij Eveline de Vries aanvragen. Mail naar [email protected]

*Uw gegevens worden gebruikt om u een inschrijfformulier toe te sturen en indien nodig om met u te kunnen communiceren. Na afhandeling van uw verzoek zullen wij uw gegevens verwijderen.

Overstappen

Binnen de Zaanstreek is bestuurlijk afgesproken dat overstappen naar een andere school alleen na de zomervakantie of tussentijds en in goed overleg met de huidige school kan plaatsvinden. Overdrachtsgegevens moeten dan altijd overlegd worden.