Opvang en onderwijs onder één dak

Onze school is samen met kinderopvangpartner TintelTuin bezig met de ontwikkeling tot een Integraal Kind Centrum (IKC). Onderdelen van het totale aanbod zijn: Peuterspelen, buitenschoolse opvang, een kinderdagverblijf en naschoolse activiteiten.

TintelTuin kinderopvang De Komeet & ‘t Swaentje

Zowel bij de peuteropvang, het kinderdagverblijf als de buitenschoolse opvang is er sprake van een intensieve samenwerking. Hierdoor ontstaat er een doorgaande leerlijn én zorglijn voor kinderen van 0 t/m 12 jaar. De overgang voor kinderen vanuit het kinderdagverblijf en de peuteropvang naar het basisonderwijs wordt op deze manier zo klein mogelijk gemaakt. Dit zorgt voor optimale ontwikkelingskansen van kinderen.

Peuteropvang (2-4 jaar)
Maandag t/m vrijdag 08.45-11.45 uur

Buitenschoolse Opvang (4-13 jaar)
Voorschoolse opvang
07.00-08.30 uur*

Naschoolse Opvang
14.45-18.30 uur (ma/di/do)
12.00-18.30 uur (woe & vrijdag) ‘t Swaentje

Studiedagen
08.15 – 18.30 uur

Vakantie-opvang (4-13 jaar) ’t Swaentje
07.00-18.30 uur

Kinderdagverblijf ‘t Swaentje (0-4 jaar)
Maandag t/m vrijdag 07.15 – 18.15 uur

Peuterspelen is gevestigd op de onderbouw van basisschool De Komeet. Peuterspelen heeft een eigen afgeschermde speelplaats. De voor- en naschoolse opvang vindt plaats in twee sfeervolle en huiselijke groepsruimtes op de bovenbouw en op woensdag en vrijdag op kindercentrum ’t Swaentje Er wordt regelmatig de gymzaal van het Altra College gehuurd en maken we dagelijks gebruik van het aangrenzende schoolplein voor sport- en spelactiviteiten.

TintelTuin sluit aan bij de thema’s van de school. Het enthousiaste team biedt dagelijks een uitdagend activiteitenprogramma met sport- kook- en creatieve activiteiten of spannende uitstapjes. Kindercentrum ’t Swaentje is een knusse kleinschalig kinderdagverblijf gevestigd aan de Willem van Saendenstraat 14 in Krommenie.

Voor meer informatie, het aanvragen van een rondleiding of direct inschrijven gaat u naar www.tinteltuin.nl of neemt u contact op met de locatiemanager Anouk Aafjes 06-40624318